HOME   NIEUWS   GESCHIEDENIS   LEDEN  VOORSTELLING  FOTO   RESERVATIE   CONTACT

De foto's van ons laatst gespeelde stuk, "Madam Zimbra" kan u bekijken op onze fotopagina.

Op vrijdag 8, zaterdag 9, zondag 10 en woensdag 13 december 2023 speelt onze vereniging een nieuw stuk!

We zijn dan opnieuw te gast in Gemeenschapscentrum De Wouwer in Ravels.
Het stuk heet : "Madam Zimbra" van Vanessa Van Durme.

Op de pagina "voorstelling" kan u er alles over lezen.

Op onze fotopagina's kan u nu foto's bekijken van onze voorstelling "GENAAID".

Op 9, 10, 11 en 14 december 2022 spelen wij ons nieuwste toneelstuk "GENAAID". De originele titel is "Tailleur pour dames" van Georges Feyeau. Vertaling en bewerking door Jeroen Maes.

Op de pagina "voorstelling" kan u meer lezen over de inhoud.

Afgelopen december speelden we (eindelijk) ons stuk "de Kat in de Kelder". Op onze fotopagina staan een aantal mooie foto's.

Het gastenboek op onze website is verwijderd. Het raakte steeds meer in ongebruik en via onze Facbook pagina kan u altijd een reactie achterlaten.
Onze Facebook pagina kan u hier vinden: facebook.com/toneelverenigingcontent
Vergeet vooral niet onze pagina leuk te vinden, zo blijft u zeker op de hoogte.

Wij zijn op zoek naar enkele actrices, acteurs en technici voor de decorploeg.
Iets voor u? Neem dan contact op met iemand van het bestuur:

Frans Severyns: GSM 0478 63 38 74
Eddy Campers: GSM 0499 14 10 10

De ticketverkoop van ons stuk "De kat in de kelder" is nu open!
Op de pagina "RESERVATIE" kan u uw plaatsen reserveren.

Opgelet, zoals steeds is het aantal plaatsen beperkt, op = op!

Beste sympathisanten, beste toneelliefhebbers,

Na lang wikken en wegen hebben we tijdens de ledenvergadering besloten om de voorstellingen van ons stuk "De kat in de kelder" te verplaatsen naar volgend jaar.

De nieuwe speeldata:
vrijdag 10, zaterdag 11, zondag 12 en woensdag 15 december 2021.

We zullen u via deze weg tijdig op de hoogte brengen van de start van de kaartenverkoop.

Ons nieuw stuk: De kat in de kelder van Pol Anrys.

Speeldata 9/12/20; 11/12/20; 12/12/20 telkens om 20.00 uur en 13/12/20 om 14.30 uur.

De ticketverkoop start op woensdag 10 juni om 10u00.

De foto's van onze voorstelling Comme Chez Swa staan op onze fotopagina.

Ons nieuw stuk is Comme chez Swa van Pol Anrys.
We spelen op 6,7 en 8 december 2019 in De Wouwer.

Meer info over de voorstelling op de "voorstelling" pagina.

Sinds 17 juni 2019 is onze vereniging een VZW.

De gegevens van onze vereniging zijn als volgt:
Toneelvereniging Content vzw, Klein Ravels 52 bus 01-3, 2380 Ravels.
Mail: info@toneelverenigingcontent.be
Ondernemingsnummer: 0728.548.984

De foto's van "Hotlips" kan u nu bekijken op onze fotopagina.

Ons volgende stuk dat onze vereniging zal spelen is "HOTLIPS", een klucht van Ivo Maes.
We spelen op 7, 8 en 9 december in Zaal De Wouwer in Ravels.

Onze ledenlijst is aangepast. Neem een kijkje op de ledepagina.

De foto's van onze laatste voorstelling "Mijne vent is ni Content" staan op onze website. U kan ze bekijken op onze "foto pagina".

Voorstelling nieuw stuk: "Mijne vent is nie content" van Luc Kerkhofs op 8, 9 en 10 december 2017 in GC De Wouwer.

Via onze "reservatie" pagina kan u online uw kaarten bestellen. Wacht niet te lang, op is op!

De foto's van onze laatste voorstelling, "De Zalige Kerst van Trees Lawijt en Tist de Stille" staan nu op onze website. U kan ze bekijken op de foto pagina's.

Lancering van onze vernieuwde website. Een creatie van Website Boutique (www.website-boutique.be).

We stellen u ons nieuwe stuk voor dat we in december 2016 zullen spelen, "De Zalige Kerstmis van Trees Lawijt en Tist de Stille".
Meer informatie hierover op onze "voorstellingen" pagina.

U kan op onze fotopagina nu de foto's bekijken van onze voorstelling "Ze zeggen dat ik zot ben". Deze voorstelling speelden we in maart 2015.

Ons toneelstuk "Barak Faunus", dat we speelden op 21, 22 en 23 maart 2014 was opnieuw een succes!
Foto's zijn te bekijken op de fotopagina.

Als vereniging zijn wij steeds op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn om toneel te spelen.
Ook helpende handen achter de schermen zijn erg welkom!